کارشناس رسمی دادگستری رشته لوازم خانگی و اداری به معرفی لوازم دکوراسیون خانگی می پردازد.

کارشناس رسمی دادگستری رشته لوازم خانگی و اداری به معرفی لوازم دکوراسیون خانگی می پردازد.

خانه محل آرامش و سکون است و به همین دلیل توجه به وسایل مورد نیاز جهت چیدمان و دکوراسیون آن از اولویت های زندگی همه افراد است.

مبلمان خانگی :

مبلمان خانگی از نظر شکل و طرح بسیار متنوع است و انتخاب آن بسته به سلیقۀ خریدار دارد. مسئله دیگری که در خرید مبلمان باید به آن توجه داشت ترکیب، شکل و مدل آن است. همچنین اندازه و تعداد نفرات  نیز در این انتخاب تأثیرگذار است. از معروف ترین و زیباترین شرکت های تولیدکنندۀ آن در ایران می توان به    )Neshimanنشیمن ( ،Fmh (فوم مبل هنر) ، Rost (رست) ، Filon (فیلون) ،  )Lasiliaلاسیلیا(، Parsagallery (گالری پارسا) ،  )Famaفاما ( و Eldorado (مبل الدرادو) اشاره کرد.

پرده:

پرده ها از نظر جنس پارچه و نوع مدل انواع مختلف دارند. پرده ها گاه مدرن وگاه سنتی هستند. خریدار در موقع خرید باید به میزان هزینه ای که درز نظر گرفته دقت کند، چرا که قیمت پرده ها بر حسب جنس پارچه ها و مدل متفاوت است . برخی از نمایندگی های خرید پرده در ایران Atlaspood (اطلس پود)  وIKEA (ایکیا )

 ناهارخوری :

میزهای ناهارخوری نیز از نظر جنس متفاوتند. انواع میز ناهار خوری از لحاظ جنس عبارت است از : چوبی، فلزی، ام دی اف و ملامینه. همچنین در این مورد نیز باید به تعداد افراد ، محل قرار گیری میز ، اندازه ، حجم و شکل آن هم توجه کنید. از بهترین و بادوام ترین میزهای ناهار خوری چوبی می توان به میزهای چوبی با چوب راش اشاره کرد.

کمد دیواری :

کمدهای دیواری از نظر جنس متفاوت هستند . برای مثال جنس برخی از آنها تمام لترون است و برخی دربی با جنس ام دی اف اما بدنه ای از جنس لترون دارند و در مقابل کمدهای دیواری تمام ام دی اف را نیز داریم . بدنۀ برخی از این کمدها از جنس پلی گلاس یا هایگلاس است و از نظر ساختار و موارد استفاده نیز متفاوتند. برخی تخت خواب شو هستند، برخی دارای کشو و جالباسی، برخی دارای میز تحریر و آرایش و کامپیوتر و دراور و کشو و آینه و... می باشند. کمدها در جنس و رنگ متفاوت به بازار عرضه می شوند.

تخت خواب :

تخت خواب ها انواع مختلف دارند و پیش از خرید باید به محیط و سلیقۀ خود توجه کنید. از انواع تخت خواب می توان به تخت خواب های چندکاره، کشویی، چوبی ساده، فلزی، همراه پاف، دو طبقه، سلطنتی یا کلاسیک و دیواری اشاره کرد. از بهترین مارک های تخت خواب در ایران نیز می توان Zhical (ژیکال) و مدرن تخت را نام برد. در خرید تشک های مخصوص تخت نیز می توان از برندهایی مانند Roya (رویا) ،    )Khoshkhabخوشخواب( و  )Vistarویستر ( بهره برد.

سرویس آشپزخانه و ظروف :

سرویس آشپزخانه و ظروف بسته به جنس و سلیقۀ خریدار انواع مختلف دارد. بهترین مارک در هر یک از اجناس متفاوت است، برای مثال در ظروف استیل بهترین مارک دی می یر،  )Zavillingزولینگ( ، سامبت، Lc (السی ) می باشد . در ظروف تفلون بهترین مارک Tvs (تی وی اس) و  در ظروف سرامیک بهترین مارک آزا،    )Emil henryامیل هنری( ، وااشتر باخ هستند . برای ظروف چدن بهترین مارک چسوق و  )Stopاستاپ( است و از بهترین مارک برای ظروف ملامین و پلاستیک نیز می توان به Zak (زک) و  )Salinسالین( اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره ، طرح و پیگیری مسائل مربوط به لوازم برقی خانگی با کارشناس رسمی دادگستری لوازم خانگی و اداری تماس بگیرید.